در این مقاله می خواهیم در خصوص تابلو سازی در کرج صحبت کنیم .

آیا می دانید تابلو سازی چیست ؟ آیا به دنبال تابلو مغازه جدید می گردید ؟ آیا می خواهید انواع تابلو های تبلیغاتی را بشناسید ؟

تابلو سازی چیست ؟

تابلو سازی را می توان هنری در نظر گرفت که با صنعت در آمیخته می شود . در زمان های گذشته برای ساخت تابلو هایی که برای سر درب مغازه ها استفاده می شد از خطاطی و نقاشی بهره می گرفتند و توسط این دو هنر نام مغازه را برای سر درب آن می نوشتند .

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی از پلاستیک و فلز نیز در ساخت تابلو ها استفاده می شود و حروف این تابلو ها به صورت سه بعدی و به وسیله ابزار های صنعتی تولید می گردد . همچنین امروزه نور پردازی نیز به این تابلو ها اضافه شده است که باعث افزایش جلوه و زیبایی آن می گردد .

تابلو ها از مهم ترین وسایلی هستند که برای دیده شدن مورد استفاده قرار می گیرند . از تابلو ها برای سر درب مغازه ها ، برای امور تبلیغاتی در اتوبان و بزرگراه ها و برای کلیه اموری که مربوط به معرفی یک کالا ، محصول و یا خدمات است ، مورد استفاده قرار می گیرد .

تابلوسازی در کرج علاوه بر اینکه باعث دیده شدن کار شما می شوند ، معرف شما نیز به حساب می آیند ، از این رو توجه به تابلو ها و ظاهر و زیبایی آنها اهمیت ویژه ای دارد که باید در انتخاب تابلویی که معرف شما و کار شما است نهایت دقت را به خرج دهید .

تابلوسازی

تابلو سازی در کرج  :

تابلو ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند ، از قبیل :

تابلو چنلیوم در کرج ، تابلو کامپوزیت در کرج ، تابلوهای نئون پلاستیک در کرج ، تابلو ال ای دی در کرج ، تابلو دیجیتالی در کرج ، تابلو پلکسی در کرج ، تابلو های فلزی در کرج ، تابلو های رینگی در کرج ، تابلو های بک لایت در کرج ، تابلو های استیل در کرج و ….

بخوانید:  تابلوسازی مغازه موبایل فروشی

که در این مقاله می خواهیم در خصوص تابلو های کامپوزیت و تابلو های چنلیوم صحبت کنیم .

 

تابلو های چنلیوم در کرج  :

تابلو های چنلیوم از معروف ترین و پر کاربرد ترین تابلو هایی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند . این تابلو ها به وسیله حروف برجسته ساخته می شوند که در ساخت آنها از نور استفاده می شود . این تابلو ها را می توان بر روی هر سطحی قرار داد . همچنین لازم به ذکر است که حروف تابلو های چنلیوم از پلاستیک ساخته می شود که بر روی یک لایه چنلیوم تشکیل می گردد که می توان رنگ آنها را به دلخواه انتخاب کرد .

نور موجود در این تابلو ها بر زیر حروف قرار می گیرد تا باعث خوانایی بهتر آنها شود .

تابلوسازی

تابلوهای کامپوزیت در کرج :

تابلو های کامپوزیت نیز از انواع تابلو هایی هستند که در تابلو سازی مورد استفاده قرار می گیرند . این تابلو ها ظاهر براقی دارند و در گروه تابلو های مدرن امروزی قرار می گیرند  . تابلو های کامپوزیت از ورقه های آلومینیومی ساخته و طراحی می شوند که از انها برای زیر سازی حروف برجسته در تابلو سازی استفاده می گردد .

به عبارت دیگر در ساخت تابلو های کامپوزیت کرج می توانید هر نوع حروف برجسته ای را که دوست دارید انتخاب کنید و با برای زیر سازی آن به جای استفاده از پی وی سی از کامپوزیت استفاده کنید ، که در این صورت زیبایی تابلو شما دو چندان می گردد .

 

برای سفارش دادن تابلو در کرج به کجا باید مراجعه کنیم  ؟

( تابلو سازی در تـهران ) ( تابلو سازی در کـرج )

حتما این سوال برای شما پیش می آید که برای سفارش تابلو مد نظر خود به کجا باید مراجعه کنیم و چگونه باید تابلویی را سفارش دهیم .

در این خصوص باید خدمت شما دوستان عزیز بگوییم که امروزه تابلو سازی های بسیار زیادی در کرج و نقاط مختلف شهر وجود دارند که به کار تابلو سازی می پردازند . برای سفارش تابلو مد نظر خود ابتدا باید طرح مورد نظر خود را در نظر بگیرید و جوانب مختلف را بسجنید و سپس با مراجعه به یک تابلو سازی حرفه ای در کرج برای ساخت تابلو مورد نظر خود اقدام کنید .

بخوانید:  تابلوسازی تبلیغاتی برای مغازه

تابلو سازی

همچنین لازم به ذکر است که برای طراحی تابلو مورد نظر تان می توانید از تابلو ساز ها نیز مشاوره و راهنمایی بگیرید تا یک تابلو زیبا که توجه همگان را به خود جلب کند را تولید کنید و از آن استفاده نمایید .

امروزه بسیاری از تابلو سازی ها در کرج و اینترنت دارای صفحات وب سایت هستند و از طریق وب سایت های انها می توانید از نقاط مختلف شهر به آنها دسترسی پیدا کنید و از آنها مشاوره و کمک بگیرید و در نهایت کار تابلو سازی خود را به صورت آنلاین به آنها سفارش دهید .

یکی از مجموعه هایی که به صورت اینترنتی و آنلاین در کرج است و می توانید به آن مراجعه کنید و کار خود را به آنها سفارش دهید ، مجموعه ipg  می باشد که می توانید برای ساخت تابلو در کرج به ما مراجعه کنید .

پس از ثبت سفارش در این مجموعه و از طریق وب سایت ، کارشناسان مجموعه به صورت حضوری به محل مورد نظر شما می آیند تا ابعاد تابلو و ویژگی های محیطی که تابلو باید در آنجا نصب شود را در نظر بگیرند . بدین شکل تابلو دقیقا متناسب با سایز و اندازه مورد نظر شما و همچنین متناسب با محیط مورد نظر طراحی و تولید می گردند .

تابلو سازی چلنیومکلام پایانی :

در این مقاله سعی کردیم مطالبی در خصوص تابلو سازی در کرج را برای شما عزیزان شرح دهیم .  امیدواریم مطالب ذکر شده در این مقاله و در خصوص تابلو سازی در کرج ، تابلو سازی در کرج ، تابلو چنلیوم کرج ، تابلو کامپوزیت کرج و انواع تابلو ها در خور نیاز شما عزیزان واقع شده باشد و توانسته باشید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید .

4.4/5 - (56 امتیاز)

همین حالا از کارشناسان ما مشورت بگیرید
شماره دفتر مرکزی :
02122758243
02154793333

شماره همراه:
09193048493

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *