برای راه اندازی یا شروع هر کسب و کاری به تبلیغات نیاز داریم. در این راه می توانید با کمک گرفتن از مشاوران تبلیغاتی شیوه های مناسبی را به منظور تبلیغ فروشگاهتان با در نظر گرفتن اقلام عرضه شده در آن بیابید. استفاده از تابلوهای متناسب برای مغازه بر سردر آن یکی از روشهای تبلیغاتی است که می تواند در جلب توجه مشتری تاثیرگذار باشد.

برای این کار شما نیاز به یک متخصص در حوزه تابلوسازی دارید تا با توجه به نیازها، تابلوی تبلیغاتی مغازه یا فروشگاه شما را متناسب با تبلیغات محیطی انجام دهد و اهداف و خواسته ی شما را در تابلوسازی لحاظ کند تا بدین طریق مشتری متوجه فروشگاه شما شده و جذب آن شود.

تابلو تبلیغاتی مغازه

در طول روز افراد زیادی از مقابل مغازه یا فروشگاه شما عبور می کنند که احتمالا چندان تمایلی برای ورود به فروشگاه شما نداشته باشند! و دقیقا در اینجاست که اهمیت تابلوسازی مطرح می شود. تابلوسازی مناسب می تواند به یاری شما آمده و باعث به رخ کشیده شدن مغازه شما گردد. البته باید طراحی تابلو به نحوی صورت گیرد که باعث ایجاد حس آرامش و اطمینان در مشتری شود و جذب کننده آنها به سمت مغازه باشد.

نخستین و مناسب ترین شیوه تبلیغات در سطح شهر، تبلیغات دیداری هستند. با توجه به این موضوع که امروزه شرایط و نیاز بازار متمایل به فروش بیشتر و رقابت محور می باشد، این شیوه تبلیغاتی یکی از روش های مقدماتی برای تبلیغات است. برای این منظور استفاده از تابلوسازی مغازه و نصب تابلو بر سر در مغازه یا فروشگاه متناسب با نوع فعالیت و کسب و کار آن واحد، می تواند معرف مغازه شما به مشتریان باشد.

 تابلوسازی تبلیغاتی

تابلوسازی تخصصی برای مغازه ها و فروشگاهها به طراحی و ساخت تابلوهای سردر و پشت بامی به شکلی تخصصی می پردازد. امروزه تابلوسازی نیز دستخوش تغییر و تحول شده و به شکلی مدرن و مطابق با پیشرفت تکنولوژی تابلوهای به روز و جدیدی را به متقاضیان عرضه می کند.

تابلو مغازه یکی از مهم ترین بخش ها جهت معرفی و تبلیغ کسب و کار است. تابلوهای سردر مغازه یا فروشگاهها که غالبا با چلنیوم ساخته می شوند، جزء اولین قسمت از مغازه هستند که توسط مشتری دیده می شود.

خلاقیت مهم ترین اصل در طراحی یک تابلو تبلیغاتی است. مغازه یا فروشگاهی که برخوردی خلاقانه با مغازه خود داشته و بر سردر آن تابلو تبلیغاتی خلاقانه ای نصب شده برای رسیدن به فروش بیشتر از اقبال بیشتری برخوردار است.

 مدل های جدید تابلو مغازه

مدل های جدید و به روز تابلوهای مغازه خدماتی هستند که توسط تابلوسازان حرفه ای و مجرب در این زمینه ارائه می شوند. از جدیدترین مدل هایی که در تابلوسازی مغازه امروزه رایج هستند می توان به تابلو چلنیوم ستاره ای یا الماسی، تابلو چلنیوم پانچی و تابلو چلنیوم ساید لایت اشاره کرد که کاربرد فراوانی برای تابلو مغازه دارند.

بخوانید:  تابلوسازی در کرج

تابلو تبلیغاتی مغازه

 

طراحی تابلو سردر مغازه

تابلوسازی مغازه یا طراحی تابلو برای سردر مغازه، به فعالیتی اطلاق می شود که در تابلوسازی تخصصی تابلو سردر مغازه انجام می گیرد. مهم ترین شاخصه در طراحی تابلو سردر مغازه متناسب بودن آن با نوع فعالیت هر کسب و کاری است. در واقع طراحی تابلو مغازه، پایه و اساس یک تابلو تبلیغاتی قبل از ساخت آن است. نکاتی از قبیل نوع طرح، رنگ، فونت و … یکی از مهم ترین عوامل اثرگذار برای جذب مشتری و در نتیجه فروش بیشتر محصولات می باشند.

در طراحی و ساخت تابلو مغازه بایستی به سلیقه مخاطبان و مشتریان کسب و کار مورد نظر توجه شود. برای مثال برای مغازه ای یا فروشگاهی که مشتریان آن افرادی با سن بالا و منطقی هستند از تابلوهای ساده (مثل چلنیوم ساده یا تابلویی با نمای ترموود)، و برای مغازه ای که مشتریانش جوان و پر شورند از تابلومغازه های خاصی همچون تابلوهای سه بعدی، تابلو چلنیوم فول کالر، تابلو الماسی و … بهتر است استفاده شود.

بخوانید : تابلو کامپوزیت چیست ؟

 

تابلوسازی برای مغازه با مدل های مختلف

آگاهی چندانی نسبت به مدل های مختلف تابلو مغازه در میان مردم وجود ندارد. اغلب یکنواختی در تابلوهای مغازه ها و فروشگاهها موجب شده تا افراد نسبت به آنها بی تفاوت شده و به سادگی از کنار آنها عبور کنند اما در این میان وجود یک تابلو مغازه مدرن و زیبا در میان انبوه تابلوهای یکنواخت و ساده به وضوح قابل رویت بوده و باعث جلب توجه و تامل عابربن در خصوص نوع فعالیت مجموعه مورد نظر خواهد شد. تابلو مغازه دارای انواع مختلفی است که در ادامه به ذکر برخی از آنها خواهیم پرداخت:

تابلو تبلیغاتی مغازه

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم در انواع مدل ها ساخته می شوند و جزء قدیمی ترین و پرکاربردترین تابلوها محسوب می گردد. این تابلوها متشکل از ورقه های آلومینیوم و ورقه های پلکسی گلاس بوده و با ترکیب شدن با حروف برجسته بتدریج کامل می شوند. در تابلوهای چلنیومی، از ورقه پلکسی گلاس برای روی حروف برجسته و برای لبه حروف برجسته از ورقه های آلومینیومی استفاده می کنند. تابلوهای چلنیومی در مدلهای متنوعی از قبیل تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم طلق دوبل، تابلو چلنیوم پانچی و تابلو چلنیوم نور انداخت ساخته می شوند.

بخوانید : تابلو چلنیوم چیست ؟

 تابلو استیل

در طراحی و ساخت تابلوهای استیل از انواع رنگ ها و نورپردازی ها استفاده می کنند. این تابلوها برای سردر مغازه ها و نصب در فضاهای داخلی مناسب می باشند. تابلو استیل را از ورقه هایی به جنس استیل می سازند و از این ورقه ها هم برای روی حروف برجسته و هم برای لبه های حروف استفاده می کنند که به خاطر داشتن درخشش و براقیت از نمای بسیار زیبایی برخوردارند. معمولا تابلوهای استیل در سطح بازار به دو رنگ نقره ای و طلایی وجود دارند.

بخوانید:  تابلوسازی مغازه موبایل فروشی

تابلو تبلیغاتی مغازه

تابلو بیلبورد

این نوع تابلو اغلب اشاره به تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده دارد که برای نصب آگهی فضایی مناسب را برای صنعتگران و عرضه کنندگان کالا فراهم می کند و در واقع به هر فضای خارجی که بتوان آگهی بر آن نصب کرد اطلاق می گردد. اما همانطور که قبلا ذکر شد بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده است که بر پایه های بلند قرار می گیرند و از فاصله دور قابل دیده شدن می باشند.

 تابلو وکیوم

برای ساخت تابلو وکیوم ابتدا نیاز به یک قالب چوبی داریم. بعد از اینکه طرح ما توسط مشتری تایید شد، قالب تابلو با استفاده از دستگاه cnc برش داده می شود و در دستگاه فرمینگ ساخته شده و بعد از انجام فرم دهی دوربری، قطعات در رینگ فلزی یا استیلی از قبل ساخته شده قرار می گیرند.

زیرسازی تابلوهای وکیوم با pvc انجام می گیرد که با استفاده از دستگاه cnc برش داده می شود و سپس اس ام دی ها را به منظور تامین نور تابلو روی آن می چسبانند.

تابلوسازی تبلیغاتی مغازه

 

 تابلو فلزی

تابلوهای فلزی نیز حدودا شبیه به تابلوهای استیل بوده با این تفاوت که از ورقه های فلزی ساخته می شوند. در تابلوهای فلزی امکان نور پردازی به دلیل عبور ندادن نور وجود ندارد و برای نورپردازی در آنها فاصله ای بین حروف و نمای کار ایجاد می شود و لامپ های اس ام دی را در درون حروف تعبیه می کنند که همین زیبایی بیشتری به کار می بخشد. تابلوهای فلزی در انواع مختلفی از جمله فلزی ساده، فلز وکیوم، فلزی با رنگ کوره ای، فلزی نورانداخت، فلزی رینگی یا پلکسی و تابلوهای فلزی غول پیکر ساخته می شوند.

تابلو تبلیغاتی مغازه

 

 تابلو لاسوگاسی

به تابلوهایی با حروف برجسته تابلو لاسوگاسی گفته می شود که جنس آنها از فلز است. تابلو لاسوگاسی را با نام های تابلو لامپی و یا تابلو لترلایت هم می شناسند. در این نوع از تابلوها، بعد از اینکه طرح نهایی شد و تعداد لامپ های مورد استفاده مشخص گردید، نخست مطابق با سرپیچ هر لامپ سوراخ هایی را در نظر می گیرند و با استفاده از دستگاه لیزر فلزات، آن را برش می دهند. بر خلاف حروف برجسته در تابلوهای دیگر، در تابلو لاسوگاسی سطح کار میان لبه قرار گرفته و لبه با استفاده از دستگاه جوش لیزری فلزات، به رویه جوش داده می شود.

تابلوسازی تبلیغاتی مغازه

4.6/5 - (78 امتیاز)

همین حالا از کارشناسان ما مشورت بگیرید
شماره دفتر مرکزی :
02122758243
02154793333

شماره همراه:
09193048493

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *