در این مطلب می خواهیم در خصوص تابلوسازی برای طلافروشی موضوعاتی را برای شما عزیزان مطرح کنیم .

تابلوها از اهمیت زیادی در جامعه برخوردار هستند و صاحبان مشاغل برای جلب توجه مشتریان خود باید به تابلوهایی که در سر درب مغازات استفاده می کنند ، توجه کنند .

به عبارت دیگر تابلوها یکی از روش های تبلیغاتی هستند و برای تبلیغ یک مغازه یا فروشگاه و … مورد استفاده قرار می گیرند .

حال در این خصوص باید بگوییم که تابلوسازی برای طلافروشی نیز مانند سایر مشاغل از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند در نحوه معرفی یک طلافروشی به شدت تاثیر گذار باشد .

آیا می خواهید در خصوص تابلوسازی برای طلافروشی اطلاعاتی را کسب کنید ؟

اگر قصد دارید تا در خصوص تابلوسازی برای طلافروشی اطلاعاتی به دست آورید ، این مطلب را مطالعه نمایید .

تابلوسازی برای طلافروشی :

اگر طلافروشی شما در منطقه ای واقع شده است که در اطراف مغازه شما ، طلافروشی های بی شمار دیگری نیز وجود دارد ، برای اینکه بتوانید با سایر طلافروشی ها رغابت کنید ، از تابلوهای زیبا و خاص برای طلافروشی خود استفاده کنید .

تابلوسازی برای طلافروشی با شیوه های مختلف و توسط متریال مختلف صورت می گیرد که این شیوه ها و متریال را در ادامه برای شما هم وطنان عزیز شرح می دهیم .

انواع تابلوهایی که برای طلا فروشی ، جواهر فروشی ، نقره فروشی و یا زیورآلات فروشی مناسب هستند ، به عبارت زیر می باشند :

ساخت تابلو برای طلافروشی

تابلو چلنیوم :

تابلوهای چلنیوم از آنجایی که دارای براقیت و درخشانی هستند برای استفاده به عنوان تابلو طلافروشی مناسب می باشد و می تواند باعث جذب مشتریان به طلافروشی شود . همچنین لازم به ذکر است که این تابلو ها از دور کامل مشخص می باشند و توجه مشتری را به خود جلب می کنند .

در ساخت این تابلوها هنگامی که تابلو توسط شخص تابلوسازی طراحی شد ، لامپ هایی در حروف برجسته نصب می گردد که پس از روشن شدن تابلو ، اشکال هندسی از قبیل : دایره ، ستاره و الماس مشاهده می گردد که حالت چشمک زن و زیبایی را دارد  .

از پرکاربردترین انواع تابلوهای چلنیوم برای طلافروشی ها ، تابلوهای چلنیوم الماسی است .

تابلو استیل :

تابلوهای استیل از طرف طلافروشان بسیار سفارش داده می شود و این تابلوها دارای ظاهری درخشان و تمیز هستند . استفاده از تابلوهای استیل برای طلافروشی هایی که در داخل پاساژ واقع شده اند بسیار مناسب است ، زیرا در داخل پاساژ در تمام طول روز نور به اندازه کافی وجود دارد و این تابلوهای استیل در این شرایط می توانند ظاهر بسیار زیبایی را برای مغازه شما ایجاد کنند .

بخوانید:  تابلوسازی در ونک

لازم به ذکر است که این امر در خصوص تابلوهای استیل نوراندریک بیشتر صدق می کند .

تابلوهای استیل نوراندریک تابلوهایی هستند که قادر نیستند نور را عبور دهند و به عنوان تابلوهای تبلیغاتی بدون نور مورد استفاده قرار می گیرند .

در این خصوص اگر قصد داشته باشید تا از تابلوهای استیلی استفاده کنید که نور هم داشته باشد ، هنگام ساخت تابلو لامپ هایی بین حروف و صفحه قرار گرفته می شود که در این صورت سایه روشنی در تابلو ایجاد می شود و جلوه زیبایی را به تابلو می دهد .

ساخت تابلو برای مغازه جواهریتابلو کامپوزیت :

در صورتی که در ساخت تابلوهای طلافروشی از کامپوزیت به جای پی وی سی در زیر ساز تابلو استفاده شود ، در این صورت به تابلو مورد نظر تابلو کامپوزیت می گویند . اگر هنگام استفاده از تابلوهای کامپوزیت برای سر درب مغازه های طلافروشی ، سایر تجهیزات سر درب مغازه نیز از جنس کامپوزیت باشد ، در این صورت جلوه و زیبایی خاصی به مغازه داده می شود .

تابلو فلکسی :

تابلوهای فلکسی بیشتر در زمان های  گذشته برای طراحی سر درب مغازه های طلافروشی استفاده می شده است و امروزه دیگر به جای استفاده از تابلوهای فلکسی برای طلافروشی ها از تابلوهای چلنیوم استفاده می شود .

تابلو بنری :

معمولا از تابلوهای بنری برای معرفی و افتتاح یک مغازه طلافروشی استفاده می شود . به این صورت که از حدود یک ماه قبل از افتتاح مغازه این تابلو ها را بر جلوی مغازه مورد نظر نصب می کنند و اعلام می کنند در این مغازه قرار است طلافروشی احداث شود .

تابلو نئون :

تابلوهای نئون دارای دو مدل مختلف از قبیل : نئون پلاستیک و نئون شیشه هستند . از آنجایی که تابلوهای نئون پلاستیک نور را به صورت یکدست منتشر می کنند ، از این تابلوها در طلافروشی استقبال زیادی می شود . در تابلوسازی برای طلافروشی از تابلوهای نئون شیشه ای نیز می توان برای سر درب صنف طلافروشی استفاده کرد .

تابلوسازی برای طلا فروشی

تابلو پیکسلی :

در تابلوسازی برای طلافروشی ، تابلوهای پیکسلی گزینه مناسبی هستند و می توانند زیبایی خاصی را برای مغازه ایجاد کنند . در این تابلوها برای حروف برجسته پیکسلی می توان نورپردازی های زیبایی را ایجاد کرد .

بخوانید:  تابلوسازی در نیاوران

تابلو پولکی :

یکی از بهترین انواع تابلوها برای تابلوسازی طلافروشی ، تابلو پولکی می باشد . در این تابلوها به جای اینکه از ورقه های پی وی سی به عنوان زیرساز تابلو استفاده شود ، از تایل های پولکی شکلی استفاده می شود که نوعی پلاستیک نرم با براقیت خاص و در اشکال مختلف هستند .

از این تایل های پولکی می توان برای زیرسازی همه تابلوها استفاده کرد ، اما در صورتی که از این تابلوها برای زیرسازی تابلوهای چلنیوم استفاده شود ، زیبایی بیشتری را ایجاد می کند .

تابلو ترموود :

یکی دیگر از تابلوهایی که برای طلافروشی استفاده می شود ، تابلوهای ترموود هستند که دارای زمینه چوبی می باشند . ترموود به چوبی گفته می شود که از درختان مقاوم فراوری می گردد و محیط کلاسیکی را برای شما به ارمغان می آورد . پس اگر دوست دار طراحی کلاسیک هستید از این شیوه تابلوسازی برای طلافروشی خود استفاده کنید .

در صورتی که قصد دارید نمای کلاسیک ترموود خود را با نمای براق ترکیب کنید می توانید از حروف برجسته چلنیوم نیز استفاده کنید .

تابلو ال ای دی :

تابلوهای ال ای دی که برای طلافروشی ها استفاده می شوند ، تابلوهای دیجیتالی هستند که در مسافت هایی با فاصله از محل مغازه نصب می گردند و به مشتریان در خصوص مغازه اطلاع رسانی می کنند . این تابلوها در دو شکل ثابت  و یا روان طراحی می گردند و به علت ظاهر نورانی آن توجه هر رهگذری را به خود جلب می کنند .

تابلو لاسوگاسی :

تابلوهای لاسوگاسی از تابلوهایی هستند که دارای نورپردازی ویژه ای می باشند . شاید تا به حال این تابلوها را مشاهده نکرده باشید زیرا هنوز توسط اصناف مورد سفارش واقع نشده اند . اما تابلو های زیبا و منحصر به فردی هستند که می توانید از آنها برای ساخت تابلو طلافروشی استفاده کنید .

برای ساخت این تابلوها از یک سری لامپ ال ای دی در فواصل مشخص استفاده می شود که می توانند دارای افکت های نوری مختلفی باشند .

تابلو لایت باکس :

تابلوهای لایت باکس دارای چاپ های زیبا و متعددی هستند که می توانند جلوه بسیار زیادی را به تابلوهای طلافروشی بدهند .

کلام پایانی :

در این مقاله در خصوص تابلوسازی برای طلافروشی با شما عزیزان صحبت کردیم . امیدواریم مطالب ذکر شده در این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد .

4.6/5 - (122 امتیاز)

همین حالا از کارشناسان ما مشورت بگیرید
شماره دفتر مرکزی :
02122758243
02154793333

شماره همراه:
09193048493

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *